1 jaar werken en wonen in Portugal

Discussie in 'Portugal' gestart door robertjuhh_26, 11 sep 2008.

1. robertjuhh_26

robertjuhh_26 New Member

Lid geworden:
    11 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een jongen van 27jaar en heb het wel gezien in Nederland. Mn contract word 19 januari 2009 niet verlengd en ben dan werkloos. Zie het in Nederland niet meer zo zitten, en zit er aan te denken om 1 jaar naar Portugal te gaan, om te werken en wonen. Wie heeft deze plannen ook? Wellicht kunnen we er samen over praten? Wie woont bv in Portugal?? Hoor ik van jullie?

Greetzz Robert

2. Silverfreak_3

Silverfreak_3 New Member

Lid geworden:
    2 dec 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Robert!

Mijn mening is: gewoon doen! Ik heb hetzelfde gedaan 3,5 jaar geleden toen ik afstudeerde en heb er nooit spijt van gehad. Mail me ff privé, misschien kan ik je ook wel verder helpen aan contacten, huis, etc.

Groetjes, Maritha (silverfreak_3@hotmail.com)

3. beunie

beunie New Member

Lid geworden:
    17 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook vertrokken uit Nederland was het helemaal zat, Ik zit nu in Zwitserland en heb het goed naar me zin!

4. wies_nl

wies_nl New Member

Lid geworden:
    10 dec 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Robert!
    Ik (meisje, 24 jaar) woon al in Portugal, en ik ben vanaf januari op zoek naar (tijdelijk) werk in Portugal, het liefst Lissabon of omgeving, maar elders is ook mogelijk. Misschien kunnen we tips uit wisselen over hoe werk te zoeken? Verder zou ik je eventueel kunnen helpen met de taal, voor het geval je nog niet (genoeg) kennis over het Portugees hebt! Ik zou ook graag per e-mail in contact met je willen komen: wies_nl@hotmail.com. Groetjes en ik hoop tot horens!

Deel Deze Pagina