2x Werk gezocht! (1x veelzijdige kracht - 1x DJ)

Discussie in 'Portugal' gestart door YP, 24 jan 2010.

1. YP

YP New Member

Lid geworden:
    24 jan 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste lezers,

Mijn partner en ik hebben een aantal heftige en drukke jaren achter de rug en we willen nu graag één van onze dromen gaan verwezenlijken. Daarom hebben we besloten om dit jaar voor een paar maanden in Portugal te gaan wonen. We zijn op dit moment al druk op zoek naar een woning in de in provincie Faro en dan het liefst gelegen in één van de kuststeden tussen Tavira en Lagos.

Op dit moment ziet het er naar uit dat we ergens tussen april en oktober heerlijk gaan genieten van de mooie stranden, zee, natuur en vooral van de gemoedelijkheid en warmte van de Algarve.
    Maar naast het vakantie vieren willen we ook wel graag wat doen en wie weet geeft ons dat weer de mogelijkheid om langer in Portugal te verblijven.

We zijn daarom allebei op zoek naar een betaalde baan voor in de periode april t/m september.

Ikzelf, een enthousiaste en representatieve dame van 25 jaar, zou graag willen werken in de horeca, toerisme, entertainment of recreatie. Binnen deze verschillende branches ben ik in staat om werkzaamheden te verrichten van uitvoerend werk zoals bediening, reisbegeleiding of tourbegeleiding tot aan managementfuncties zoals leidinggeven, personeelszaken, het houden van presentaties of marketing. Ik maakt niet uit wat, ik ben veelzijdig inzetbaar!

Mijn partner, een man van 28 jaar, is op zoek naar een bar, dancing of discotheek waar hij één of meerdere dagen per maand kan draaien als professionele DJ.
    De sets die hij draait kunnen variëren van duur en stijl en aangepast worden op de wensen van de opdrachtgever. De muziekstijlen House, Latin House en Funky hebben de voorkeur, maar in overleg zijn andere stijlen eventueel mogelijk.

Mocht u als lezer denken dat wij of één van ons wat kunnen betekenen voor uw team of organisatie neem dan contact op via Y-professional@hotmail.com.

Deel Deze Pagina