Accomodaties

Discussie in 'Kenia' gestart door dena.kaya1, 4 nov 2009.

1. dena.kaya1

dena.kaya1 New Member

Lid geworden:
    4 nov 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi Kenialiefhebbers,

Deze winter gaan mijn vriend, zoontje en ik naar Kenia. We huren daar zelf een 4x4 en willen de 2,5 week tijd alleen doorbrengen in wildparken. Sowieso Masai Mara en Tsavo en als de tijd het toelaat ook Samburu.
    Nu ben ik op zoek naar accomodaties binnen die parken maar zo'n beetje alles wat ik tegenkom is peperduur.
    Hebben jullie tips waar ik (hoeft geen budget maar niet peperduur) accomodaties kan boeken?

Groetjes, Melissa

PS: op dit forum lees ik veel over georganiseerde reizen maar dat willen we absoluut niet. We willen zelf de parken verkennen en hebben voldoende reiservaring binnen africa.

2. Kenya

Kenya New Member

Lid geworden:
    18 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Melissa,
    Als je niet georganiseerd op safari wil is het toch aan te raden om een lokaal buro in de arm te nemen. Al is het alleen maar voor de boekingen.
    Zij hebben contracten met lodges en kunnen dat dus veel goedkoper aanbieden dan wanneer je zelf boekt.
    Campingplaatsen (mobiele tent) zou je wel zelf goedkoop ter plaatse kunnen regelen.
    Alvast veel reisplezier!

3. moko

moko New Member

Lid geworden:
    2 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi melissa

Ook wij willen ongeorganiseerd op reis. Wij hebben al wat ervaring om in Afrika zelfstandig te reizen. Nu zijn we ons aan het oriƫnteren op Kenia. Ik ben erg benieuwd hoe jullie reis is geweest. Tips zijn welkom.

4. wim fabrie

wim fabrie New Member

Lid geworden:
    31 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op de site van KWS (kenya Wildlife Society) Zij hebben huizen in de parken die voor hele schappelijke bedragen te huur zijn.In het Tsavo hebben ze een huis wat vroeger het rangers huis is geweest.Het saat op een hele mooie plek.Succes

5. wim fabrie

wim fabrie New Member

Lid geworden:
    31 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is Kenya Willife Service en geen Society

Deel Deze Pagina