Baggage mee

Discussie in 'Kenia' gestart door gerard1808, 15 okt 2010.

1. gerard1808

gerard1808 New Member

Lid geworden:
    27 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons op de reispapieren staat (vliegen met Martinair) dat we pp. 2 koffers van 23 kg mee mogen nemen en 10 kg handbaggage pp. leek mij heel veel dus gebeld met Martinair, en idd dat mocht mee wel veel, maar het lijkt ons wel fijn om de airporters in het ruim te vervoeren (daar heb ik altijd leesvoer en wat zwaarderde dingen in) en alleen een rugzakje meenemen voor papieren en fotoapp. heeft iemand hier ervaring mee??? ik houd niet zo van verassingen wanneer we op het vliegveld aankomen en het opeens toch blijkt dat het maar 1 koffer pp. is.Lijkt mij nl. zoveel????

2. Kenya

Kenya New Member

Lid geworden:
    18 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Van KLM weet ik dat ze 2 X 23 kg accepteren als bagage .. is jullie vlucht toevallig omgeboekt van Martinair naar KLM?

Doe anders even een telefoontje naar Martinair, dan weet je het 100% zeker.

3. jan.bindels

jan.bindels New Member

Lid geworden:
    9 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn een week terug van Kenia. Zijn ook met Martinair gevlogen. Het klopt je mag pp 2 koffers van 23 kilo meenemen en 1 stuk handbagage van 10 kg.
    Verder neem geen koffers vol met kleren, schriftjes, potloden enz.. mee. Het heeft geen zin, ze worden overladen. Wil je iets doen, betaal dan bv het schoolgeld!

4. dilsen

dilsen New Member

Lid geworden:
    9 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Rechtstreeks aan de school! of schooluniform kopen of laten maken in Mwtapa. Betaalde laatst 4,50 euro.

5. gerard1808

gerard1808 New Member

Lid geworden:
    27 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    gossie das weinig he, nou dat is dan idd een goeie. hoe regel je dit?ben bang wanneer je het aan de kids geeft het ergens anders voor gebruikt word.mss idee om het aan een plaatselijke school te geven?

6. gerard1808

gerard1808 New Member

Lid geworden:
    27 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps weer niet goed gelezen,..... staat duidelijk rechtstreeks aan de school. sorry

Deel Deze Pagina