Bezienswaardigheden Parijs bezoeken

Discussie in 'Parijs' gestart door Jaques Martens, 16 sep 2009.

1. Jaques Martens

Jaques Martens New Member

Lid geworden:
    16 sep 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de site http://goedkoopopreis.blogspot.com/2009/04/een-bezoek-brengen-aan-parijs-dit-moet.html rijden er in Parijs speciale toeristenbussen rond om alle bezienswaardigheden te kunnen bekijken. Zijn deze de moeite waard, want aan de kostprijs te zien vind ik €30pp wel veel. Heeft er iemand ervaring met deze bussen om de stad rond te rijden?

2. madelon_

madelon_ New Member

Lid geworden:
    18 okt 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met de Paris L'Open Tour meegeweest.
    Deze heeft 4 verschillende routes. Ik vond het zeker de moeite waard omdat je in korte tijd veel ziet! De gele tour moet je sowieso doen, daarbij zie je alle bekende bezienswaardigheden. De andere tours zijn leuk als je tijd over hebt. Je kan uitstappen waar en wanneer je maar wilt. Bij alle grote bezienswaardigheden zijn haltes.
    In de zomer haal je er wel meer uit voor dat geld omdat de bussen dan langer rijden en ook frequenter.
    Ben zelf al heel vaak in Parijs geweest maar vond dit toch een leuke activiteit!! Het ligt er natuurlijk wat je budget is en wat je ervoor over hebt.

Op vertoon van een Paris Visite kaart krijg je korting (je betaalt dan 25 euro)
    Maar je ticket moet dan wel gekocht worden in het kantoor van Paris Open Tour (is ook een halte, vlak bij de Opéra, Rue Auber)

Deel Deze Pagina