Excursies Zakynthos

Discussie in 'Zakynthos' gestart door Mariengeltje, 14 apr 2010.

1. Mariengeltje

Mariengeltje New Member

Lid geworden:
    14 apr 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik ga a.s Augustus 15dagen naar Zakynthos en verblijf in hotel Zante Village. Me vriend en ik zijn echte Griekenland fans en kunnen niet wachten om Zakynthos te bezichtigen. We willen graag een auto huren en een aantal excursies gaan doen.
    Maar welke zijn de moeite waard?

We zaten zelf te denken aan;
    Schipswrak
    Blauwe grotten
    Schilpaddeneiland
    Kefalonia

Naar welke zijn jullie geweest en welke zijn ook echt het geld waard? Als ik de reisfolders moet geloven allemaal, maar helaas heb ik hier al vaker ervaring mee gehad dat deze niet altijd kloppen.

Alvast bedankt

2. dianavv

dianavv New Member

Lid geworden:
    26 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, wij gaan 29 mei, ik heb een excursie geboekt bij Jackie, zij is van Nefis travel.
    Je kan op haar hyves kijken of op de site van Nefis travel.
    Dit zijn kleinschalige excursies dus geen mensenmassa's, ik weet natuurlijk niet waar jij van houdt, maar voor mij sprong dit er met grote hoogte bovenuit.

groet en veel plezier straks.

3. mariellemuyrers

mariellemuyrers New Member

Lid geworden:
    29 jun 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Bedankt voor je reatcie. Ik neem aan dat je terug bent van vakantie. Hoe waren de excursies? Weet je ook nog de prijzen?

Groeten,
    Marielle

4. dianavv

dianavv New Member

Lid geworden:
    26 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Marielle,

Haha jammer genoeg ben ik al even terug.
    Het is gek met dit soort prikborden voor je gaat wil je alles lezen en als je terug bent kom je er bijna niet meer.

Het was geweldig met Jackie van Nefis Travel.
    Werden opgehaald vlakbij het appartement.
    Jackie weet erg veel over Zakynthos en verteld met zoveel passie.
    De grotten waren verschrikkelijk mooi, heb er nog gezwommen, het is zo blauw dat je zelf blauw lijkt, het water was er wel koud, maar jij gaat lekker in augustus.
    Wat mij opviel was dat de grote excursie boten heel de grotten niet in kunnen, die blijven er voor hangen en gooien dan een trap uit zodat je kan zwemmen. Met Jackie zit je op een kleine boot waar maar een 20 mensen op kan, de schipper doet echt zo'n zijn best om in bijna elke grot te kijken.
    Het scheepswrak, nou het is niet te geloven als je het zelf niet gezien hebt, zo blauw dat water echt niet normaal.
    Lekker gegeten bij een taverna aan het water.
    Daarna Ixia, dit is geweldig, zwavel en collageenzand, mooi strandje mooi velletje want iedereen scrubt met dat zand hahaha.
    We betaalden 40 euro per persoon.

Was het voor ons dubbel en dwars waard.
    Ik moet er niet aandenken dat je op een boot zit met 80 man.

Je moet maar eens kijken of haar hyves of website.
    Heel veel plezier in augustus, ben echt wel jaloers hoor. Zante waar jij heen gaat zit trouwens vlakbij Korfiati.
    Groet Diana

5. lara goudriaan

lara goudriaan New Member

Lid geworden:
    20 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi allemaal,
    kan 1 van jullie me misschien vertellen waar Jackie van Nefis travel zit, in welk plaatsje van zakynthos, wil wel graag iets bij haar boeken, maar is het dan handiger en verstandiger om dat nu al per mail te doen, of terplaatse als ik in zakynthos ben??
    bvd, gr. Lara

6. pelopon

pelopon New Member

Lid geworden:
    8 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan je verschillende excursies vinden op Zakynthos: http://www.ecogriek.nl/zakynthos/excursies

Deel Deze Pagina