Fietsen door Parijs met gids??

Discussie in 'Parijs' gestart door snellebobby, 16 sep 2011.

1. snellebobby

snellebobby New Member

Lid geworden:
    16 sep 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste reizigers,

Heb een vraag over het fietsen door Parijs is dit wel veilig en wat zijn een beetje goede organisaties? Kwam al meteen bij Baja bikes uit, is dit een goede? Ben benieuwd naar jullie reacties!! Alvast bedankt

Groetjess

2. parijsmijnstad

parijsmijnstad New Member

Lid geworden:
    19 sep 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is de laatste jaren veel veranderd betreffende de fietscultuur in Parijs. Er zijn honderden kilometers fietspaden aangelegd en op zondag zijn sommige wegen autovrij. Daarbij is de fiets in  veel gevallen sneller als de auto, bus of zelfs de metro. Blijft natuurlijk dat fietsen in een stad in Parijs anders is als een dagje fietsen in de omgeving van Vierhouten, om maar wat te noemen.

Baja Bikes is een bekende en goede organisatie. Zelf ben ik een paar keer op pad geweest met www.fietseninparijs.tk
    Let wel, ik heb geen commerciële connectie, maar de gedreven en enthousiaste Belgische dame heeft een leuk verhaal en kent de stad op haar duimpje.

Voor meer informatie over fietsen in Parijs kijk maar eens op parijsmijnstad

veel plezier

mvg
    Chris
    http://www.parijsmijnstad.nl

3. Hansjehoog

Hansjehoog New Member

Lid geworden:
    11 okt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Bobby,

Over fietsen in Parijs kan ik u wel een goede tip geven, woon nu al een tijdje in Parijs en als introductie heb ik toen een fietstour gedaan via www.bajabikes.nl

Dit is mij zeer goed bevallen, veel informatie gekregen die ik nooit eerder had gehoord!

Veel plezier in Parijs !

4. Greta

Greta New Member

Lid geworden:
    30 mei 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic is al oud zie ik. toch wil ik even reageren. ik wil ook volgende week gana fietsen in Parijs en kwam ook bij baja bikes. ze bieden meerdere tours aan. Welke raden jullie aan?

5. parijsmijnstad

parijsmijnstad New Member

Lid geworden:
    19 sep 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Topic is oud maar aan fietsen in Parijs verandert niet veel ;-)

Ik heb op http://www.parijsmijnstad.nl/fietsen_in_parijs/ drie verschillende routes staan van Baja, waarvan ik de middelste het leukst vind.

Veel plezier in Parijs!
    Chris

6. koenveenstra

koenveenstra New Member

Lid geworden:
    6 feb 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Het topic is inderdaad wat verouderd, maar heb laatst een tour geboekt op www.bajabikes.eu/nl/fietsen-in-parijs.

Deze organisatie heeft het echt goed onder controle en ik kan iedereen de tours aanbevelen. Ik heb de Highlights fietstour en montmartre wandeling gedaan en dit was voor mij echt de perfecte combinatie!

Deel Deze Pagina