Fietsen in New York

Discussie in 'New York' gestart door Carodegroen, 11 okt 2011.

1. Carodegroen

Carodegroen New Member

Lid geworden:
    11 okt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik ga eind oktober naar New York en ik wil graag fietsen daar. Ik heb dit namelijk in Madrid gedaan vorig jaar en dat is mij goed bevallen. Nu vraag ik mij af of mensen weten of dit in New York ook een beetje te doen is en of er bepaalde fietstour bedrijven zijn die ook nederlandse tours geven?

2. Hansjehoog

Hansjehoog New Member

Lid geworden:
    11 okt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Toevallig dat ik dit nu lees. Ik ben twee jaar geleden naar New York gegaan en fietsen is daar goed te doen hoor. Alleen zou ik wel met een georganiseerde groep gaan, dat is toch minder eng. Maar goed, zoals je al aangeeft heb je ook in Madrid gefietst, wat natuurlijk ook een drukke stad is. Ken je Bajabikes toevallig? Die geven nederlandse tours in veel steden, ik weet eigenlijk niet zeker of ze dit ook in New York doen. Misschien kan je dat googlen.

3. Lientje

Lientje New Member

Lid geworden:
    29 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal weken geleden op tv een reportage gezien over een man die een fietsbedrijf is begonnen in NewYork. Het is best gevaarlijk om daar te fietsen volgens mij.

4. traveller5

traveller5 New Member

Lid geworden:
    24 sep 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Carodegroen,

Bajabikes geven inderdaad ook in New York Nederlands sprekende gidsen tijdens de fiets tours aan. Het kan best link zijn om in deze stad te fietsen, maar als je toch geen tour wil doen, is het 't veiligste om in Central Park te fietsen.
    Toen ik naar New York ging heb ik van te voren alles gepland en geboekt. Dat heb ik online bij www.ilovenewyork.nl gedaan omdat dit een gewone informatiesite is, maar het is ook mogelijk om bij verschillende bedrijven tours te boeken.

Hopelijk heb je (of heeft iemand) hier iets aan!

Deel Deze Pagina