gele koorts

Discussie in 'Kenia' gestart door gerard1808, 20 aug 2010.

1. gerard1808

gerard1808 New Member

Lid geworden:
    27 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat jullie ook je vaccinatie tegen de gele koorts hebben gehad, voelden jullie je na een paar dagen ook zo rammelig gatver spierpijn en een grieperig gevoel.manlief was gisteren echt beroerd.

2. Kenya

Kenya New Member

Lid geworden:
    18 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg vervelend Alice .. werd jullie een gele koorts vaccinatie geadviseerd?

Om Kenia in te komen is het niet verplicht, wel vanuit landen waar veel gele koorts voor komt, zoals Tanzania.

Heb zelf nooit een gele koorts vaccinatie gehad .. hoop dat het snel weer beter gaat.

3. gerard1808

gerard1808 New Member

Lid geworden:
    27 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het werd ons bij de travel healt clinc geadviseerd, er werd zelfs gezegt dat we ons vaccinatie boekje in de handbaggage moeten stoppen omdat er regelmatig naar gevraagt word en als je niet tegen gele koorts ben ingeent je het land soms niet in komt. efin de waarheid zal ergens in het midden liggen.Met manlief gaat het gelukkig weer helemaal toppie, hopenlijk kan ik dat morgen ook zeggen haha

4. Kenya

Kenya New Member

Lid geworden:
    18 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Regelmatig reis ik heen en weer, mij hebben ze nog nooit om een vaccinatieboekje gevraagd hier in Kenia.

Officieel moet je als je vanuit Tanzania Kenia binnen komt ook kunnen laten zien dat je gevaccineerd bent tegen gele koorts.. heeft men mij ook nog nooit om gevraagd.

Maakt niet uit .. als het advies is om een vaccinatie tegen gele koorts te nemen, kun je beter doen.

Beterschap in ieder geval!

5. Wiebe_20

Wiebe_20 New Member

Lid geworden:
    7 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik me vriendin en zoon hebben er helemaal niks van gemerkt misschien niet goed geprikt?
    in een spier ofzo daar word je wel ziek van denk ik.

Nog twee weken :D:D:D

Deel Deze Pagina