gezellige utopia world gangers.

Discussie in 'Alanya' gestart door sluijk_wendy@hotmail.com, 25 jun 2007.

1. henknuijen

henknuijen New Member

Lid geworden:
    30 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,
    De eerste foto's van deze site, zijn van afgelopen week dus nieuw.

www.big-blue.co.yu/alanja-hoteli/utopia-world-resort-5/ultra-all-inclusive.html

Staan er nu ook op van 't aquapark whaaw!!!!!

Nog twee nachtjes.

groetjes henk

2. rickwaanders

rickwaanders New Member

Lid geworden:
    19 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook al een paar foto's naar mensen toegestuurd via de e-mail.
    Als mensen zelf gemaakte foto's willen van het één of het ander, dan ontvang ik daar graag een e-mail van!
    Ook voor wat informatie kunnen jullie bij mij terecht.

Veel plezier in Utopia allemaal!!!

3. dominique.huygen1

dominique.huygen1 New Member

Lid geworden:
    21 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal, ben van 17/07 terug van utopia en het was er super leuk behalve dat het er stikt van de russen. Het hotel was niet volledig af maar ondanks alles op en top prachtig. Eten super lekker, de bediening heel vriendelijk en geen paniek vakantiegangers in Utopia zijn ze volop bezig met alles af te werken en je ziet het elke dag vooruitgaan. Enka daarentegen is een ander paar mouwen. Nooit zal ik nog met Enka reizen. Normaal gezien vertrok in dinsdag 3/7 vanuit schiphol maar na 15 uur schiphol werden we naar huis gestuurd (problemen met fly air). Uiteindelijk ben ik dan 5/7 kunnen vertrekken vanuit Groningen. Moet je weten dat ik België woon vlakbij Maastricht dus een hele trip uiteindelijk. Blijkt dan ook nog na opstijgen in Groningen dat het vliegtuig een tussenlanding maakt in Eindhoven. Is dat een fantastische regeling van ENKA !!!!! Aangekomen in Antalya kregen we dan te horen van de reisleider van ENKA die overigens te laat aankwam dat we door ENKA in ander hotel in KEMER gedropt werden.Na zes dagen zijn we dan naar Utopia gegaan. ENKA zal een serieuse hoop klachten krijgen en niet enkel van mij maar ook van anderen.

4. rickwaanders

rickwaanders New Member

Lid geworden:
    19 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent vast zo'n zeur waar ik het over heb gehoord toen ik in Utopia was Dominique!!!
    Enka kon er niks aan doen dat Flyair niet meewerkte, ik ben op het hoofdkantoor in Den Haag geweest, en daar hebben ze me alles UITGELEGD. Flyair werkte niet mee, en omdat ze het verloren met Enka zijn er problemen gekomen.
    Dag Dominique

5. sluijk_wendy@hotmail.com

Lid geworden:
    17 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    heey rick...
    wil jij je even normaal gedragen tegenover dominique!!!! ik heb haar ontmoet op vluchthaven groningen samen met haar zoontje en ze is super lief een super vrouw. dus jou reactie slaat helemaal nergens op ja. wij hebben het zelfde meegemaakt als haar, en idd enka kan hier niks aan doen, maar de manier waarop wij 3/7/07 zijn behandeld is abnormaal, 15 uur heen en weer lopen van de ene gate naar de andere, en dan uiteindelijk onder toeziend oog van de politie hebben ze ons verteld dat wij niet zouden vertrekken en dat we dikke pech hadden. de hele dag hebben wij enka reizen gebeld en de hele dag hebben zij ons andere dingen beloofd, ja u gaat een uurtje later, nee mevrouw alles komt goed uw vliegtuig is nu op weg en u zult binnen 2 uur vertrekken naar turkije. mevrouw als het niet goed komt krijgt u het geld terug. me vrouw u moet nou ophouden met zeuren wij hebben u gegarandeerd dat alles goedkomt en daar moet u opvertrouwen, en rick dat hebben wij gedaan maar waarom zaten wij 3-7 dan niet in turkije. wij zijn uiteindelijk wel aangekomen in turkije na 2 dagen te hebben gewacht maar daar gaat het niet om. en dan komen wij eindelijk in turkije verteld onze reisleider dat er in nederland is geregeld dat wij niet naar utopia gaan maar naar een hotel in de russenstad kemer. eindelijk na 6 dagen zijn wij dan na veel zeuren en klagen naar utopia overgebracht. enka reizen had ons overigens beloofd de woensdag dat wij belde dat wij zeker weten naar utopia world zouden gaan, en dat er nu geen problemen meer zouden komen, nou we hebben niks anders als problemen gehad!!!!!!! ik weet niet of jij het ook meegemaakt hebt zoniet dan weet je niet waar je over praat!! en ja dan zal ik ook een zeur zijn, maar enka is nog lang niet klaar met alle mensen die ze hebben laten staan op schiphol, en de mensen die helemaal niet meer zijn gegaan. maar je valt dominique er niet op aan, dat zij haar beklag doet. ik heb 14 dagen met haar opgetrokken ( de rest van de familie) en we hebben het super gehad , en in het hotel heb je haar geen 1x horen zeuren, dus noem haar geen zeur.

de groeten rick.

p.s. hoe gaat het met je dominique?
    de laatste paar dagen vond ik het zwaar zonder jou en simon zeg :(. ik hoop dat we elkaar snel is zien weer :)
    groetjes en een dikke zoen voor jullie beiden

xxx wendy

6. sluijk_wendy@hotmail.com

Lid geworden:
    17 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    heeee rick..
    waarom laat je nou niks meer van je horen :p. beetje geschrokken van mijn berichtjes misschien ? wij twijfelen hier allemaal over de leeftijd die jij hebt, ik zou je zelf 12, 13 jaar schatten en niet ouder, gezien je schrijfstijl en reacties....

groetjes wendy

7. rickwaanders

rickwaanders New Member

Lid geworden:
    19 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een leven, ik zit niet dagelijks achter mij computer, Wendy.
    Die berichtjes van jou doen mijn trouwens helemaal niks.
    Ik kan me er bij voorstellen dat jullie dat het kei shit was dat jullie op Schiphol hebben gestaan, maar dan nog kan de reisagent van Enka er niks aan doen.

De groeten wendy.

8. elvira@pott-assurantien.nl

Lid geworden:
    11 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ter info: Heb net met mevrouw Ozdilek van Enka gebeld. Zij vliegen niet meer met Fly Air en zijn bezig om alle reizen over te boeken naar Onur Air en Corendon. Een heel gedoe en zij kon (nu) nog niet zeggen met welke organisatie wij op 4 aug. gaan vliegen. Twee dagen voor vertrek krijg je bericht (zij bellen) welke vlucht het wordt. Als je dan op een andere dag of vanaf een ander vliegveld zou moeten vertrekken, dan kun je op dat moment de reis kosteloos annuleren.

9. Jack

Jack New Member

Lid geworden:
    25 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ENKA VERZAAKT / Utopia Alanya
    - ze informeren hun klanten niet tijdig over het faillisement van Fly Air: je wacht netjes met bellen omdat ze op voorhand zeggen dat de vliegtijden pas 48 uur voor vertrek bekend worden: je hoort niets, belt dan maar zelf en dan word je doorverbonden naar degene die het slechte nieuws mag vertellen ... U hoeft zich geen zorgen te maken, wij zullen u op een Onur Air vlucht boeken: dat was maandag 23-7 (vertrek woe 25-7). Eerst vroegen ze of we di 24-7 via dusseldorf willen vliegen: met kinderen kiezen we ervoor dit niet te doen.
    Maandag avond worden we weer gebeld: het is gelukt: we zitten op de Onur Air vlucht van woensdagavond vertrekkende vanaf Schiphol (zoals afgesproken en geboekt). Eén uur later worden we wéér gebeld: u heeft geluk: we hebben u op de ochtendvlucht van woe 25-7 kunnen boeken. Mooi dachten we komt alles toch nog goed. Woe 25-7 acht uur in de ochtend bij de incheckbalie: we staan niet op de lijst en Onur Air laat ons niet aan boord ... Enka bellen: zet je in de wacht, ook als je zegt dat het dringend is ... Uiteindelijk wijzen zij Beach Holidays (touroperator) aan als schuldige: Enka zou de overboekingen tijdig doorgegeven hebben maar bij Beach Holidays zouden ze verzaakt hebben. Onur Air kan ons (terecht) niet helpen: Enka belooft ons nu dat we op de avondvlucht zitten... De Onur Air balie gaat pas weer om 18.30uur open dus daar sta je dan met een paar huilende kinderen ... Nu zitten we thuis en moeten we nog maar afwachten of we wel op de lijst van de avondvlucht zitten... Eén ding is zeker: Enka gaat nog van mij horen.

10. Stef en Ed

Stef en Ed New Member

Lid geworden:
    20 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Jack, oh wat vervelend voor jullie zeg!!! Dit is toch schandalig!! Wij vertrekken pas 8 augustus en hebben al vele malen met Enka aan de lijn gehangen en zij vertellen ons ook steeds iets anders!! Vorig jaar ook met Enka gegaan, alles was toen prima geregeld! Ik hoop voor jullie dat jullie toch nog vanavond vliegen!!! Alvast een fijne vakantie!

11. moniquevbakel

moniquevbakel New Member

Lid geworden:
    26 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Enka VLIEGT niet meer vanaf EINDHOVEN
    Geloof ME

12. jongton

jongton New Member

Lid geworden:
    25 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Enka verzaakt, Maar de vakantie bij Utopia World was Top. Volgend jaar gaat Utopia het anders doen Het zit dit jaar nog aan Enka vast. Ik heb de directeur van Utopia World de reis krant van de telegraaf gegeven om naar andere reis organisaties te kijken. Dit Hotel gaat het beste worden wat Alanya op dit moment kan bieden, en zeker als het helemaal klaar is. En dan heb ik het over de laatste paar procenten die nog gedaan moeten worden.
    Een hele fijne vakntie gewenst

13. dianavv@hotmail.com

dianavv@hotmail.com New Member

Lid geworden:
    26 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi mijn zoon gaat ook 4 aug met corendon als het goed is.
    kun je nog ergens na kijken of de vluchten ook werkelijk gaan??

14. Steven R

Steven R New Member

Lid geworden:
    25 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje!

http://www.youtube.com/watch?v=7PBb29Cp0VI&NR=1

15. sluijk_wendy@hotmail.com

Lid geworden:
    17 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi steven.
    bedankt voor je link van het filmpje, maar die is al een keer gegeven door een andere bezoeker. het filmpje wat je ziet, word op jou tv gedraait die op de kamer staat( in uopia natuurlijk he ) op zender 1,2,3.
    zoals je het ziet is het ook echt :), heb het zelf al mogen ervaren :)

xx en groeten wendy

16. h.j.vanbakel@home.nl

Lid geworden:
    17 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo a.s. vakantiegangers. Hier een berichtje van Klaas die net om 08.00 uur geland is in A'dam. Helaas heeft ENKA onze vakantie op het laatst verpest. We zouden op 28-07 om 17.30uur vertrekken. Maar wat gebeurde er gisterenavond 27-07 om 20.00.... een lijst van vertrek werd opgehangen en jahoor we moesten meteen onze koffers pakken want we werden (60personen) al om 23.45uur opghaald want de vlucht was omgeboekt en we vertrokken om 05.00. Lekker zeg als je net van je eten terugkomt. Geen gezellige laatste avond gehad. En in plaats van de 10 dagen (waarvan wij ernog voor 2 dagen extra betaald hebben) zijn we er dus maar 8 dagen van geweest. Van de 9 nachten maar 7 nachten want de heenreis heeft ons ook 1 dag en nacht gekost. Nog problemen gehad bij het vliegveld want wij zaten eigenlijk bij een hele andere maatschappij ingeboekt. ENKA zal van allle 60 personen zeker nog iets horen en ze zien ons volgend jaar dus niet meer! Als je kunt annuleren doe het dan want ze besodemieteren je waar je bij staat. Eventjes nog ook iets positiefs het hotel is geweldig en daar valt niets over te zeggen. Alleen uitkijken met lopen want het kan er glad zijn, ook in het aqua park. En pak een kamer in het hotel zelf anders moet je ongeveer 65 of 130 treden elke keer lopen naar het hotel en zwembad toe!

17. ingedaniels85

ingedaniels85 New Member

Lid geworden:
    1 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal, ik ga niet naar Utopia World, maar heb wel mijn reis geboekt bij Enka en zal dus ook met een Turkse charter vliegen. Ik vertrek 11 augustus. Maar ik heb net gebeld en ik moet dus wachten op een telefoontje, over de tijd dat ik ga, met welke charter, hoe de betaling gaat. Ik hoop maar dat dit alles goed gaat. Ik kan er dus 100% van uit gaan dat ik 2 dagen van tevoren mijn tickets heb?

18. Frans Vogel

Frans Vogel New Member

Lid geworden:
    26 jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    gelukkig zijn de berichten over het hotel nu positief.
    Helaas heb ik dit met mijn gezin niet mogen ervaren. Pas op vrijdagavond 13 juli kreeg ik definitief te horen dat de reis (vertrek 14 juli !!!) niet door kon gaan. Gelukkig heb ik via een andere reisorganisatie nog iets anders kunnen boeken en zijn wij net terug uit Bodrum. Intussen heeft Enka mijn geld terug gestort, maar wat mij het meest dwars zit is dat Enka nog steeds niet het fatsoen heeft gehad om de excuses te maken. Eerst willens en wetens weken voor vertrek mensen aan het lijntje houden, geen zekerheid geven, een dag voor vertrek aangeven dat de vakantie niet door kan gaan en de mensen die hier over vallen als "zeurkous" behandelen.
    Ik zal in elk geval op ieder verjaardagspraatje, op welk forum dan ook en in elk ander gesprek waar het ondewerp vakantie is, uitgebreid mede delen hoe dramatisch Enka is en het ten zeerste af raden.
    Wie er nog naar Utopia gaan: veel plezier, het hotel schijnt geweldig te zijn.

19. anita en michel

anita en michel New Member

Lid geworden:
    26 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi bestte menssen wil iemand die nog na utopia gaat het email adres voor me vragen van de jongen in het winkeltje met schoenen in het hotel heb het verkeerde emailadres zeg maar dat het voor anita en michel uit amsterdam is groetjes anita p.s. is belangrijk voor ons want we willen met arke of holland internationaal in zee gaan dus geen enka volgd jaar meer

20. anita en michel

anita en michel New Member

Lid geworden:
    26 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi bestte menssen wil iemand die nog na utopia gaat het email adres voor me vragen van de jongen in het winkeltje met schoenen in het hotel heb het verkeerde emailadres zeg maar dat het voor anita en michel uit amsterdam is groetjes anita p.s. is belangrijk voor ons want we willen met arke of holland internationaal in zee gaan dus geen enka volgd jaar meer

Deel Deze Pagina