Info over trips en hotel reef

Discussie in 'Kenia' gestart door Bumenjane, 21 okt 2010.

1. Bumenjane

Bumenjane New Member

Lid geworden:
    21 okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Wij gaan eind november voor het eerst naar Kenia. Nu heb ik een aantal vraagjes voor diegene die hier bekend zijn:
    Onze accomodatie is Hotel Reef bij Nyali Beach. Hoe is deze accomodatie? Zijn er rondom deze accomodatie nog wat winkeltjes, restaurantjes? Heb echt geen flauw idee. Kan dit eigenlijk ook nergens vinden. Of is dit ver weg? Lopend te doen, taxi??

Ik heb al begrepen dat je een safari het beste bij locals kan boeken. Lopen ook hier nog betrouwbare gasten rond? En dan over de safari zelf: Wij willen 3 dagen. Is dit voldoende? En waar kun je dan het beste naartoe gaan? En ja.... (een nederlander he) wat kost dit ongeveer? Als jullie mij wat kunnen vertellen en/of nog tips hebben dan hoor ik dit graag! Heel graag!

Groetjes ....

2. sindyn

sindyn New Member

Lid geworden:
    22 okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Haai Bumenjane,

Wij gaan ook naar het Reef in november check anders even op:

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g294210-d624924-Reviews-Reef_Hotel-Mombasa.html

Hier staan ook tips op over de omgeving.

Wij hebben een safari geboekt bij Magical Safaris naar aanleiding van de goede berichten hier. We kennen dit bedrijf nog niet maar lezen hier alleen maar goede dingen dus vandaar.

Wij verblijven in Rhino valley lodge en in Voi Safari Lodge, we betalen 350,- euro per persoon voor een prive safari met zijn tweetjes.

Goed hoop wat van je vragen te hebben beantwoord.

Groetjes

3. geabijk2005

geabijk2005 New Member

Lid geworden:
    7 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is betrouwbaar magical safari.
    goede referenties,zo zijn er nog wel meer.
    ok kainu heeft goede referenties.
    maak ook dagtrips met ze,ontzettend leuk.

4. dilsen

dilsen New Member

Lid geworden:
    9 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Reef ligt in de luxere wijk Nyali. Er zijn wel een aantal restaurants in de buurt. O.a. een Japans, als je daar behoefte aan mocht hebben.
    Nakumatt is aan te lopen. Net als de krokodillenfarm. Verder Haller Park. Bamburi Beach is ook niet al te ver en daar zijn genoeg restaurantjes. Safari's zul je genoeg aanbiedingen voor krijgen! Mocht je wat gaan mankeren daar de Aar kliniek is aan de overkant van Reef. Fijne vakantie!

Deel Deze Pagina