Julius safari`s

Discussie in 'Kenia' gestart door eb.betting, 27 aug 2010.

1. Yil

Yil New Member

Lid geworden:
    28 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al een paar keer met Julius gemaild en altijd reactie terug. Ben nu ook met Smile Tours bezig en Edward Kaingu, iemand hier ervaring mee? Voor zover ik kan zien liggen de prijzen wel allemaal een beetje bij elkaar gemiddeld rond de 300 euro, iets hoger.

2. Kenya

Kenya New Member

Lid geworden:
    18 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat krijg je voor 300 euro?
    Privesafari?
    Lodges of kampen?
    Over Edward zijn genoeg goede recenties te vinden op dit forum.

3. bodonna

bodonna New Member

Lid geworden:
    24 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niet zo'n goede ervaring met smile tours.
    Ondanks duidelijke afspraak en niet te veel afdingen toch te veel personen in het busje. ERg jammer

4. sklaassen

sklaassen New Member

Lid geworden:
    30 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn net terug van 20 dgn Kenia en hebben vanuit Ned. alles geboekt bij een lokaal bureau monikasafaris alles tot in de puntjes verzorgd een geweldige chauffeur, Simon, niet onbelangrijk het was een prive safari wat mijn inziens veel pretiger is dan in zo'n volgepropt busje wat je dus het meeste ziet

5. gerardvdbergh

gerardvdbergh New Member

Lid geworden:
    18 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    2 dagen terug vanuit een prachtig Kenia.
    Had vanuit Nederland een 4 daagse safari geboekt en het was in één woord geweldig.
    Had het volledige programma opgevraagd met lodges en parken.
    Alles maar dan ook alles klopte ben dus zeer tevreden over Edward Kaingu.
    Zozeer zelfs dat ik al een email heb gestuurd voor een nieuwe safari tour met hem.

6. geabijk2005

geabijk2005 New Member

Lid geworden:
    7 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe was het verder gerard,eten enz........we zijn nieuwsgierig hoor.
    en fijn dat edward goed bevallen is, en de drop.................

7. gerardvdbergh

gerardvdbergh New Member

Lid geworden:
    18 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Edward zelf kon niet maar zijn vervanger Mukuihemed die wij abby noemden was geweldig.
    Niets maar dan ook niets was teveel voor deze gids.
    Alles nam hij van te voren door met ons en als wij iets anders/extra's wilden werd dan gedaan.
    Hij zag cheeta's tussen de bomen die wij nooit zouden hebben gezien en zo ook met het luipaard.
    Heb hem, net als Edward trouwens,een zak engelse drop gegeven waar ze blij mee waren.
    Als je naar Kenia gaat kun je ook balpennen, speeltjes, kleding enz enz meenemen.
    De mensen nemen het heel graag van je aan en zijn er dol blij mee.
    Dus kort samengevat geef ik deze vakantie een 9 en dat is erg hoog.
    Wij reizen heel erg veel bijvoorbeeld dit jaar al Mexico, Canada, Zuid-Afrika en Kenia gedaan en we gaan nog naar Zweden en Denemarken Alle landen waren goed dit jaar Maar Kenia en Zuid- Afrika zijn toch wel erg mooi.Kom dus volgend jaar graag terug

8. Kenya

Kenya New Member

Lid geworden:
    18 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om te lezen dat jullie vakantie en safari zo geslaagd zijn Gerard. Vergeleken met Zuid Afrika vind ik Kenia mooier.

Alleen even dit:
    De mensen zijn inderdaad heel blij met kleine cadeautjes.. maar als je de kans krijgt, koop die kleding, speeltjes etc dan hier.

Er is namelijk geen tekort aan die spullen zoals vaak wordt gedacht.
    De markten en winkels liggen er vol met balpennen, kleding enz enz.

Ook de kleine shopkeepers, straatventers en hun gezinnen zouden je dankbaar zijn als ook met wat verdiensten thuis zouden komen .. nou ja, voor de volgende keer?

Dan help je dubbel :)

9. geabijk2005

geabijk2005 New Member

Lid geworden:
    7 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ja de straatventer die heeft het nodig, en er hangt van alles aan zijn rekje hoor, en nog goedkoper dan hier.
    en kleding op de markt daar,ach er is van alles hoor.

10. dilsen

dilsen New Member

Lid geworden:
    9 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Moest op de heenweg 100 euro overgewicht betalen voor al die leuke kadootjes, speelgoed, kinderkleding e.d. Als je met 55 kilo sjouwt ben je (ik) toch niet goed bezig. Conclusie aan het eind. Nooit meer want het zijn toch bodemloze putten daar. En schriftjes kosten 5 of 9 bob. Pennen en potloden genoeg te koop!
    Leuk te lezen dat Edward goed beviel. Hij is ook altijd erg blij met de Nederlanders. Vertelde me wel een verhaal over die goedkope strandsafari's die ze aanbieden dat er dan vaak een dag in het Rino Sanctuary wordt ingeboekt terwijl er daar niets te zien is overdag!

11. jan.bindels

jan.bindels New Member

Lid geworden:
    9 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Ellen,
    We zijn net terug van Kenia en hebben de safari geboekt bij Magical Safari's net als Wiebe. Super goed geregeld!
    Een aanrdaer voor iedereen, kun je ook vanuit thuis regelen

Deel Deze Pagina