Keniareis met kinderen

Discussie in 'Kenia' gestart door Witje, 24 dec 2011.

1. Witje

Witje New Member

Lid geworden:
    24 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij willen in juli 2012 met onze kinderen (11 en 8 jaar)naar Kenia. 7 dagen safari (Tsavo, Masai Mara, Amboseli, Lake Nakura) en dan 7 dagen Hotel Southern Palms (all inclusive). Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit goed te doen met kinderen? Tips? Alvast bedankt voor reacties.

2. gek op reizen

gek op reizen New Member

Lid geworden:
    29 dec 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik ben net terug met mijn kinderen 11 en 16 van een vakantie in Kenia.
    Wij hebben een 3 daagse safari gedaan en ook southern palms all inclusive om lekker bij te komen.
    Het is prima te doen en mijn kinderen hebben genoten.Southern palms is een heerlijk hotel .
    neem wel een safari met een privechaufeur.
    Is ons goed bevallen.
    Veel plezier.

3. handigje

handigje New Member

Lid geworden:
    7 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben een aantal jaren geleden met 2 kinderen van 3 en 6 tsavo en Amboselli gedaan. We hebben een prive safari gemaakt zodat niemand "last" van onze kinderen zou hebben. Als we net een park inreden schreeuwde de kinderen alles bij elkaar als ze wat zagen maar ze hadden gelukkig vrij snel door dat als je wat wil zien je stiller moet zijn.Het reizen is perfect gegaan. Kenianen zijn erg gek op kinderen dus overal waar je komt werden ze vermaakt.

Ik ben zelf nog nooit in Southern Palms geweest maar weet van Neptune paradise Village dat er veel verschillende dingen te eten waren zodat er voor onze kinderen altijd wel iets bij was wat ze lustte.

4. Guest1800

Guest1800 New Member

Lid geworden:
    14 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    DOEN !

zie

http://waddicted2africa.wordpress.com

5. Els02

Els02 New Member

Lid geworden:
    13 jul 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    De ritten kunnen lang zijn tussen de parken en soms hobbelig. Boeken en gamedingen kunnen dan plezierig zijn.

Deel Deze Pagina