Leuke tips gezocht

Discussie in 'Portugal' gestart door catchoftheday, 28 mrt 2007.

1. catchoftheday

catchoftheday New Member

Lid geworden:
    28 mrt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een bestemmingsrapportage over portugal zoeken we leuke tips m.b.t. bijzondere hotels & reizen voor www.surprisetickets.nl

We verloten elke maand een weekendje weg voor 2 onder de gepubliceerde inzendingen!

groet Greetje

2. Ruud Laats

Ruud Laats New Member

Lid geworden:
    2 mei 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    IK ben diverse keren in een estalagem (is een kleinschalig hotel) geweest wat mij erg beviel.
    Het is Estalagem Sao Feliz op de Monte Sao Feliz in Laundos in de buurt van Povoa de Varzim Costa Verde en ongeveer 35 km. van Porto. Het is een 4 sterren hotel. De kamers hebben een balkon met zitje en de meeste kijken uit op het zwembad. Er is ook een restaurant wat redelijk tot goed is. Er zijn diverse vertrekken waar je rustig kunt zitten en een terras met een prachtig uitzicht op de plaats Povoa de Varzim. Er is een een tennisbaan.De Kamers, bedden en sanitair is goed. Je kan vanuit het hotel leuke uitstapjes maken en een auto is wel aan te bevelen want het hotel ligt op een berg en is een hele klim om weer boven te komen, er zijn wel trappen naar beneden met een soort kruisgang dat is wel leuk om te doen. En boven op de berg staan een aantal oude molens waarvan er een als drinkgelegenheid is ingericht. Ik stuur hierbij een link naar een side waar wat van het hotel op staat. Met vriendelijke groet Ruud Laats. http://www.aportugal.com/nl/estalagemsaofelixparque/index.htm#

Deel Deze Pagina