Met Martinair, zomer winter regeling

Discussie in 'Kenia' gestart door thomas.knip@kpnmail.nl, 8 okt 2010.

1. thomas.knip@kpnmail.nl

Lid geworden:
    8 okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allen, we hebben net te horen gekregen dat we niet op zaterdag 13-11 terug kunnen vliegen met Martinair naar Amsterdam.
    Men brengt ons nu 30 euro pp in rekening.
    De reis is 5mnd geleden geboekt via de vakantiediscounter en Neckerman is de organisatie die dit regeld.
    Men weet toch al veel langer dat Martinair een zomer en winter regeling heeft en komen er op het laatste moment mee.
    De vluchten naar Kenia zijn al ongunstig qua vertrektijden en verblijf.
    We vliegen vrijdag 29-10 om 2230 uur en wordt door berekend als 1 dag en terug moet je om 4 uur je bed uit om op tijd op de luchthaven te zijn.
    Ik wilde dit even kwijt dat men dit zomaar kan doen en je een extra rekening kan opleggen voor die dag en je hebt geen poot om op te staan, of je kunt kostenloos annuleren.

Neckerman bedankt

2. thomas.knip@kpnmail.nl

Lid geworden:
    8 okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps niet terug op 13-11 maar op 14-11.
    Vergeten te melden

3. geabijk2005

geabijk2005 New Member

Lid geworden:
    7 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ze kunnen je geen kosten in rekening laten brengen, maar is bekend bij neckerman.
    wij hadden hetzelfde bij de klm afgelopen dec..en hoefden niks bij te betalen is hun fout.
    maar ja ze kunnen het proberen toch.

4. tip05

tip05 New Member

Lid geworden:
    8 okt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    check ook even je heenvlucht want wij vertrekken op 29/10 om 18.55 uur met Martinair naar Mombasa. Wij hebben via Kuoni geboekt en kregen ook later door dat de terugvlucht niet zaterdag maar zondag werd en moeten een extra overnachting voor eigen rekening nemen.

5. bodonna

bodonna New Member

Lid geworden:
    24 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is altijd wat met martinair. Ik heb al zo veel meegemaakt met deze maatschappij. In 2011 is het klaar met martinair,dan alleen nog maar cargo. Toestellen zijn zo oud. Klm investeert hier niet in.

6. dilsen

dilsen New Member

Lid geworden:
    9 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Al mijn vluchten naar of van Kenia met Martinair vond ik perfect. Recent afgelopen woensdag nog.Professioneel personeel en goed eten! Keurige dagvlucht, wel met halfleeg toestel, en een half uur te vroeg geland. Geen ramp...
    Jammer dat ze gaan stoppen op Mombasa! Hoe meer er vliegen op Kenia hoe beter. Over LTUR hoor ik niemand meer...

7. Kenya

Kenya New Member

Lid geworden:
    18 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook direct bij een vliegmaatschappij boeken .. Jet Air Fly heeft momenteel leuke aanbiedingen vanaf Brussel.

Voor vertrek vandaag retourvlucht 200 euro
    Vertrek volgende week zondag 230 euro
    Vertrek 18 oktober 300 euro.

Retourvluchten inclusief luchthaventax en brandstoftoeslag, exclusief 15 euro per boeking voor electronische betaling.

Bron: http://www.jetairfly.com/ticket/nl/

8. dilsen

dilsen New Member

Lid geworden:
    9 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk, dat is nou eens een goeie tip! Nu nog even naar Brussel lopen..

9. geabijk2005

geabijk2005 New Member

Lid geworden:
    7 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij geen retour.
    enkel heen, retour 389 euro,en maar eenpaar dagen kun je net een kop koffe drinken en dan weer terug.

10. Kenya

Kenya New Member

Lid geworden:
    18 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk .. 500 euro zelfs voor 1 week en retourvlucht.

11. geabijk2005

geabijk2005 New Member

Lid geworden:
    7 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je beter met ethiopie airlines boeken.
    498 euro voor een maand.
    vertrek frankfurt/mombasa en ook nog in december.

12. bodonna

bodonna New Member

Lid geworden:
    24 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien kennen jullie lampie nog van het kenia prikbord ?
    Die hield alle problemen van martinair bij.
    erg jammer dat ltu sinds het air berlin is erg duur is en via munchen vliegt

13. vdvtanja

vdvtanja New Member

Lid geworden:
    27 nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    vroeg boeken is nu de boodschap,wat ik vroeger nooit deed,heb in augustus een retourtje voor 603euro in comfortClass,vertrek op 28/11

14. gerard1808

gerard1808 New Member

Lid geworden:
    27 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn afgelopen donderdag!!!! ipv. woensdag met martinair terug gekomen uit Mombasa, nou ik kan je zeggen ook wij vonden het 3x niks wat een oud toestel zeg!!!! we zouden woensdagmorgen om 8.05 uur vliegen werd 23.15 uur, nou zullen enkelen misschien denken, lekker toch.... nou als je eigenlijk de volgende dag moet werken is dat echt minder hoor. we hadden de koffers al gepakt kregen we dinsdagavond om 21.30 uur te horen dat we 16 !!!!!! uur vertraging hadden nou dat was dus weer een heleboel geregel.

15. Kenya

Kenya New Member

Lid geworden:
    18 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de ANVR reisvoorwaarden heeft men bij vertragingen langer dan 6 uren op lang vluchten recht op eten en overnachting en daarnaast een compensatie van 600 euro per persoon.
    Het is altijd de moeite waard om daar even achteraan te geen ;)

16. gerard1808

gerard1808 New Member

Lid geworden:
    27 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gezien Kenya, en heb ook een brief gestuurd, maar ach ik reken op niks want ze zullen zich wel weer achter van alles en nog wat verschuilen haha overmacht slecht weer ga zo maar door. maar goed blijft nog steeds dat wij allebeide niet konden werken en manlief diverse tel. heeft moeten plegen want hij ad donderdag div. vergaderingen en dat gaat nou eenmaal niet vanuit kenya.dus weg snipperdag en een torenhoge tel. rek.

17. gerard1808

gerard1808 New Member

Lid geworden:
    27 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik trouwens ook de ANVR inlichten??

18. wim fabrie

wim fabrie New Member

Lid geworden:
    31 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Net terug uit Kenya Zowel op de heen-als terug vlucht 24 uur vertraging met als gevolg onmogelijke vertrektijden en geen enkele informatie richting passagiers.Martin Air zorgde wel voor een hotel in Adam en in Mombasa.Ik moet het nog uitzoeken maar volgens mij heb je recht op een vergoeding van 600 euro bij dergelijke vertragingen.Bekend is dat Marin Air standaard alles afwijst en je dus naar de geschillen commissie moet.Heeft iemand daar ervaring mee?

19. gerard1808

gerard1808 New Member

Lid geworden:
    27 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee het kan dus nog erger!!!Dat had ik wel weer gedacht hoor, dat ze alles afwijzen, ik zelf denk dat je er niks van haalt. wij hebben ook al een brief gestuurd. Ben heel benieuwd hoe het afloopt, ik zal jullie op de hoogte houden. Jij ook Wim? bij ons gaf Martinair als reden aan, een orkaan boven de caribieen toestel moest daar vandaan komen, nou ik ben van mening dan zetten ze maar een ander toestel in.

20. dilsen

dilsen New Member

Lid geworden:
    9 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    zou kunnen die reden. Vorige week nog in Cuba er 1 neergestort. Met wrsch. oorzaak Thomas de orkaan. Veilig terugkomen is toch ook een zegen, niet toch...
    En Martin Air kapot maken kan al niet meer. Is al gebeurd.

Deel Deze Pagina