Met Martinair, zomer winter regeling

Discussie in 'Kenia' gestart door thomas.knip@kpnmail.nl, 8 okt 2010.

1. Kenya

Kenya New Member

Lid geworden:
    18 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Reken nergens op, ze sturen je van het kastje naar de muur, reisorganisatie naar Marinair en weer terug.

Vraag voor de zekerheid bij een rechtswinkel of bij de rechtsverzekering naar de juiste procedures.

2. h.nieman@hetnet.nl

h.nieman@hetnet.nl New Member

Lid geworden:
    23 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook eens een vertraging gehad met martinair heb toen een formulier gekregen
    maar tot mijn verbazing moest ik het declaren bij mijn eigen verzekering
    ik heb toen wel een gemiste vakantiedag vergoed gekregen, ik denk dat mijn verzekering het wel weer bij martinair heeft gedeclareerd

3. Kenya

Kenya New Member

Lid geworden:
    18 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwoordig staat daar een standaardvergoeding voor. Je hoeft niet meer te bewijzen dat je schade hebt geleden door bvb een gemiste vakantiedag. 600 euro indien het een lange vlucht betreft met meer dan 6 uren vertraging plus hotel, eten en drinken.

Je moet daarvoor dmv aangetekende brief je reisorganisatie verantwoordelijk stellen, je weet namelijk niet zeker of Martinair de reisorganisatie wel of niet op tijd heeft geinformeerd.

De reisorganisatie zal je naar Martinair doorsturen, maar omdat je niet weet of het reisburo of Martinair een fout heeft gemaakt in communicatie, zullen zij je weer terug verwijzen naar de reisorganisatie en zo blijf je bezig.
    De regel geldt voor alle luchtvaartmaatschappijen in de EU, dus ook voor de KLM en anderen.

Deel Deze Pagina