Noord of Zuid Mombasa???

Discussie in 'Kenia' gestart door eb.betting, 27 aug 2010.

1. eb.betting

eb.betting New Member

Lid geworden:
    20 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan in November 16 dagen naar Kenia,maar wat is nu het mooiste noord of zuid?wij zien door de bomen het bos niet meer,ook niet wat betreft de hotels en safari`s.Hopelijk kunnen jullie me info geven.We dachten zelf aan Zuid mombasa in hotel southern palms beach.Maar misschien hebben jullie nog betere?we willen de safari daar boeken,maar wel zeker weten dat we mooie en goede hebben en het liefst met 2 of 4 personen.Misschien dan toch beter boeken bij een kantoor daar?

2. Kenya

Kenya New Member

Lid geworden:
    18 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Zuid Mombasa heeft de mooiste stranden, de omgeving is groener maar de afstanden zijn door de ruimere indeling groter dan Mombasa noord.

Aan de bruisende noordkust is meer te doen dichtbij de hotels.

Heb je secifieke wensen voor je safari kun je het beste via internet alvast een safari vastlegggen, of ter plaatse informeren wat er op dat moment wordt aangeboden.

Hotels .. daar kunnen anderen jullie vast beter over informeren.

3. elles

elles New Member

Lid geworden:
    5 mei 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Elly
    Ik kan je alleen maar advies geven over mombasa north.Ben heel vaak in de hotels geweest daar.
    Als je voor een lux hotel gaat 4 sterren weet ik er ook wel.North mombasa is gezelliger je ktijgt met de lokalen bevolking te maken.
    Zuid is rustig gelegen maar weinig te beleven.

4. geabijk2005

geabijk2005 New Member

Lid geworden:
    7 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind beide gezellig.
    de stranden in zuid zijn mooier inderdaad.
    en maak je niet druk om safari, die zijn ter plekke overal te boeken,daar kom je haast niet onderuit.

5. eb.betting

eb.betting New Member

Lid geworden:
    20 aug 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben geboekt!!!!We gaan naar zuid en naar southern palms beach resort,volgens mij is dit wel goed resort.De reverencies die ik gelezen heb zijn allemaal oke.

6. bodonna

bodonna New Member

Lid geworden:
    24 jun 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    heel mooi hotel, goede keus, hele fijne vakantie !!!

7. b.blonk

b.blonk New Member

Lid geworden:
    25 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp ik goed dat als je naar de zuidelijke stranden gaat je per ferry overmoet

8. Kenya

Kenya New Member

Lid geworden:
    18 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
  9. geabijker

geabijker New Member

Lid geworden:
    20 jan 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan moet je geduld hebben.

10. marriettevdvelde

marriettevdvelde New Member

Lid geworden:
    23 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Southern Palms ben ik afgelopen december geweest. Was in mijn eentje 2 weken op vakantie en heb echt een heerlijke vakantie gehad. Personeel altijd vriendelijk en in voor een praatje. Mijn kamer was perfect. Heb echt geen negatieve dingen te melden over Southern Palms. Safari heb ik daar ook gewoon geboekt bij een kantoortje op loopafstand van hotel Leopard Beach richting de supermarkt. Chauffeur hield goed contact met de andere chauffeurs om ons zo te laten genieten van alle "gevonden" dieren. Echt heel tof!
    Je gaat inderdaad met de ferry als je naar het zuiden gaat. Ik vond dit zelf een hele belevenis. Vooral toen ik op een dag met een Keniaan een dagje Mombasa deed en er lopend mee meeging. Dat is toch wel heel anders dan met de auto hoor, tussen al die locals. Tja en geduld hebben.... Alles "pole pole" he ;) Hakuna matata!
    Daarvoor ga je toch ook op vakantie????

Deel Deze Pagina