Op zoek naar een persoon (Knossos, Kreta, Griekenland 22 mei'10)

Discussie in 'Griekenland' gestart door Colaatje82, 13 feb 2012.

1. Colaatje82

Colaatje82 New Member

Lid geworden:
    13 feb 2012
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben samen met mijn vriendin opzoek naar een persoon welke mijn vriendin heeft ontmoet op Kreta in 2010. Zij en haar vriendin bezochten de Knossos en liepen hem daar tegen het lijf.

Ik was zelf niet met mijn vriendin mee, maar nu waren we aan het praten over vakanties en herinnerde hem en nu vraagt ze zich af hoe het met hem is. Nu is alleen het probleem, ze is zijn naam vergeten...

Nu wist ze nog wel wat andere zaken over de ontmoeting. Hij is Nederlands en op dat moment rond de 25-29 jaar oud. Zijn lengte was tussen de 1.80 en 1.90 meter. Hij bezocht in zijn eentje de Knossos. Dit bezoek was op 22 mei 2010. Later heeft zij hem nog maals gesproken op het busstation van Chersonissos. Ze kon zich nog wel het hotel herinneren, namelijk Aquis Zorbas Village in de regio Anissaras (onderdeel van Chersonissos). Hij vloog terug naar Nederland op 23 of 24 mei 2010.

Nu hebben we samen al een aantal zaken geprobeerd, namelijk contact gezocht met het hotel en met de KLM. Deze partijen hebben aangegeven dat ze ons niet kunnen helpen. Zonder naam is het bijzonder moeilijk om deze persoon op te zoeken. Ze heeft wel een foto van hem, maar helaas is deze te onduidelijk om te gebruik op Google.

Daarom zouden we graag willen vragen, heeft iemand van jullie toevallig ervaring met dit soort zoektochten? We horen graag ideeen.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Deel Deze Pagina