Paradijs?? ja hoor!!

Discussie in 'Seychellen' gestart door elsadegeus, 30 aug 2007.

1. elsadegeus

elsadegeus New Member

Lid geworden:
    30 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom al sinds 1998 ieder jaar op de Seychellen, vooral La Dique is erg mooi en heerlijk rustig, hoewel je er ook lekker kan dansen in het weekend, al de mooie ,rustige stranden, met het heldere water, waar je heerlijk kunt snorkelen,de berg waar je een mooie wandeling over kunt maken,naar nòg een mooier strand, alles bij elkaar, de lieve mensen en het mooie weer, zalig.Mahè is ook erg mooi, maar drukker, leuke koloniale winkels,die van alles verkopen ,restaurantjes,met de bus over het eiland, strandjes verkennen. Je wordt een ander mens!!minder stress.

2. marceltt

marceltt New Member

Lid geworden:
    17 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Elsa,

Heb je misschien wat tips voor ons.

We willen naar Zuid-Afrika en dan n2 weken Seychellen voor onze honeymoon .
    Alleen gaan we in mei en ik weet niet waar we naar toe moeten qua hotel en hoe het met het klimaat zit

gr Marcel en Patriche

3. Frank en Sofie

Frank en Sofie New Member

Lid geworden:
    26 nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Elsa,

Kan jij ons helpen? Wij willen ook naar de seychellen gaan. Niet naar de chique hotels, maar echt bij de lokale mensen. Weet jij bij wie we daarvoor moeten zijn?

mvg Frank en Sofie

4. elsadegeus

elsadegeus New Member

Lid geworden:
    30 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Marcel en Patriche, klimaat is atijd goed, en hotels in overvloed, ligt er aan wat je budget is,natuurlijk.ik weet wel een guesthouse voor 35 euro pp pd bijvoobeeld...

5. elsadegeus

elsadegeus New Member

Lid geworden:
    30 aug 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Frank en Sofie, ik weet wel adresjes op La Dique, bij locals, maar dan moet je even contact met me opnemen.moet dat eerst even aan ze vragen of het schikt.ik heb ook een website www.seychelsa.nl

6. Fred Holtmans

Fred Holtmans New Member

Lid geworden:
    26 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Een fijn en prachtig eiland, helaas is de prijs/kwaliteit verhouding volkomen weg. Alles is te duur, de locals hebben nog weinig besef van milieubescherming en genoemde vriendelijkheid staat in schril contrast met de argwaan en oneerlijkheid die men jegens elkaar heeft. De politieke situatie wordt gekleurd door persoonlijke willekeur en smeergeld; een paspoort kost ongeveer 25000 euro. Ik ben er ongeveer 9 maal op vakantie geweest en heb er een jaar gewoond. Ik hoef er nooit meer naar toe.

Deel Deze Pagina