Portugal liefhebbers gezocht!

Discussie in 'Portugal' gestart door lyanne, 7 jul 2008.

1. lyanne

lyanne New Member

Lid geworden:
    7 jul 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mijn afstudeeronderzoek naar een nieuwe website voor Portugal-liefhebbers, zou ik graag met deze doelgroep in contact willen komen. Het gaat hierbij om mannen en vrouwen vanaf 25 jaar, die een bovengemiddelde interesse hebben in Portugal. De informatiebehoefte gaat verder dan reistips, er is een hoge mate van interesse in achtergrondinformatie over producten, historie, kunst, cultuur, wonen, sporten en werken. Beleving en emotie zijn een belangrijk onderdeel van het ultieme genieten van een land.

Hoort u bij deze doelgroep? Graag zou ik telefonisch contact met u willen opnemen, om wat korte vragen te stellen. U kunt hiervoor uw gegevens mailen naar:

lyanne02@gmail.com

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Vriendelijke groet,

Lyanne Horeman

2. francois.eriksen

francois.eriksen New Member

Lid geworden:
    10 dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo lyanne,

in augustus ga ik voor 4 dagen naar Lissabon,
    ik heb daar portugese vrienden wonen,die ik vorig jaar op een vakantie(Cuba) ontmoet heb.
    Ik weet niet of je portugees kan spreken.
    Ik zelf zeker niet maar het gaat meestal in het Engels en Spaans.Misschien heb je wel wat vragen over dit land en kan ik ze misschien aan hen vragen.Of iets anders wat je wilt.
    Vragen staat vrij.Ik zelf ben van Antwerpen en kom zelf graag bij andere culturen.
    groetjes,
    Francisco

3. ook

ook New Member

Lid geworden:
    13 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi.

ik ben een tijdje door portugal gelopen naar fatima en richting santiago.daarna bijna een jaar in midden portugal gezeten en nog 3 maanden in de winter in de algarve, nu ga ik weer naar portugal om de camino portugesa af te maken.
    vanaf 2005 ben ik vaak in portugal geweest en leef dan in een klein dorpje tussen de portugezen.wellicht kan ik je ergens mee helpen?

4. jolapet

jolapet New Member

Lid geworden:
    14 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in 2008 ook al een keer meegedaan aan jou onderzoek....... Nooit meer iets van vernomen. Heb je nu te weinig deelnemers omdat je het onderzoek opnieuw wilt opstarten?

Deel Deze Pagina