sherwood breezes

Discussie in 'Antalya' gestart door f.gosen1, 13 jan 2008.

1. f.gosen1

f.gosen1 New Member

Lid geworden:
    13 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    is er iemand bekend met dit hotel???zo ja is er in de buurt van het hotel iets te doen zoals excursies,winkels enz. wat is aan te raden om te doen met 3 tieners bij???bij voorbaat dank frank en de rest van mijn mooie gezinnetje

2. Sander

Sander Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    27 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Frank,

Ik heb het hotel zojuist toegevoegd op Vakantiereview.nl: http://www.vakantiereview.nl/lees/review/2826/Sherwood-Breezes-Resort.html

Er staat een beschrijving en een aantal foto's op die pagina. Helaas nog geen ervaringen, maar daar zal in de toekomst wel verandering in komen.

Het Sherwood Breezes Resort ziet er in ieder geval erg leuk uit!

3. edanbok

edanbok New Member

Lid geworden:
    30 mrt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Frank. Ik ken het hotel niet maar wel een ander hotel dat in de buurt ligt. Barut hotel lara resort & spa. Op dit gedeelte liggen een aantal hotels naast elkaar. Barut is de 1e op dit rijte en Sherwood Breezes is de 11e. In de buurt is niet echt wat te doen. Als je naar de weg toe loopt en je gaat links af kom je bij een paar winkelcentra. Hier kan je ook geld pinnen in de automaat. In het nieuw winkelcentrum zitten de dure winkels. Aan deze weg worft nog heel veel gebouwd dus je weet nooit wat er weer bij is gebouwd. Vorig jaar zag ik een nederlandse skihut hier zitten. Je kan heell makkelijk met de dolmus naar Antalya. Zelf ben ik ook naar de bovenste Düden watervallen geweest. Eerst met de dolmus naar het OFO hotel. Blijf staan op dit punt en stap dan op nummer 85 - 18 - of 80. Deze brengen je vvor 2 turkse lira naar de watervallen. Met de taxi kan ook maar dit kost geloof ik 35 euro. Antalya zelf is ook wel leuk maar erg druk. De grote bazaar kan je veel kopen maar de mensen zijn heel opdringerig. Ook ben ik naar het Beach park geweest. Dit is een soort boulevard met palmbomen en restaurants. ´s Avonds zijn hier vele disco´s. Wij vonden het hier heel gezellig.

Deel Deze Pagina