Southern Palms hotel

Discussie in 'Kenia' gestart door Anja Schrooten, 21 jul 2010.

1. Anja Schrooten

Anja Schrooten New Member

Lid geworden:
    13 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Kenia liefhebbers,

Eind van het jaar ga ik 2 weken naar Kenia. Mijn oog is gevallen op het Southern Palms hotel bij Diani Beach. Is iemand bekend met dit hotel en wat zijn de ervaringen hiermee?

Alvast bedankt!
    Anja

2. margaverhagen

margaverhagen New Member

Lid geworden:
    22 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Anja,
    Ben net terug van 16 dagen Kenia Southern Palms hotel, wij waren heel erg tevreden over dit hotel! eten was erg goed volop keuze, de mensen meer dan vriendelijk en zeer behulpzaam geen last van beach boys de bewaking houd deze keurig op afstand,als ik nog eens terug ga naar Kenia neem ik zeker weer dit hotel. Mensen gesproken die in andere hotels zaten was lang niet zo goed als Southern Palms dus ik zou zeggen doen!

Groetjes Marga

3. h.nieman@hetnet.nl

h.nieman@hetnet.nl New Member

Lid geworden:
    23 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een prima hotel het ligt bijna aan het einde van de weg vandaar dat het vrij rustig is in de omgeving,maar kom A.U.B ook uit het hotel er zijn ook genoeg restaurants en terrasjes in diani en ukunda

http://www.dianibeach.com/map/index.htm

4. hardbass_elmo@hotmail.com

Lid geworden:
    18 jul 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Anja,
    kijk eens op zoover (misschien heb je dat al gedaan hoor) het krijgt een 8.6 dus dat is zeker zeer goed te noemen. Ikzelf ga 31 augustus naar Southern Palms..

Ben alleen benieuwd of je voor het hotel kan snorkelen (en dan ook wat zien natuurlijk ;) )

5. h.nieman@hetnet.nl

Lid geworden:
    23 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    iets na het laatste hotel(indian summer)
    mond een riviertje in de oceaan
    hier kun je ook leuk snorkelen

6. Anja Schrooten

Anja Schrooten New Member

Lid geworden:
    13 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt allemaal voor de reacties! Met vol vertrouwen zie ik het hotel tegemoet!

Harrie, heb je toevallig tips voor leuke restaurantjes in de omgeving van het hotel?

7. h.nieman@hetnet.nl

Lid geworden:
    23 jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    neem gewoon eens de matatu en rij naar het centrum en wandel eens langs de straat dan zie je vanzelf wel enkele gelegenheden gewoon eens proberen
    er zijn er genoeg
    http://www.dianibeach.com/restaurants/african-pot.htm

8. marriettevdvelde

marriettevdvelde New Member

Lid geworden:
    23 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Anja,
    Ben je al geweest of ga je nog? Ik wil tussen 30 november en 23 december 2 weken op vakantie richting de zon en zat te denken aan Kenia. Ik kwam zelf ook uit op het Southern Palms hotel. Ik ben nog nooit alleen op vakantie geweest, dus om alleen te gaan is best spannend. Ga jij alleen? En wanneer? Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina