terug van vakantie

Discussie in 'Kenia' gestart door Visje, 20 aug 2011.

1. Visje

Visje New Member

Lid geworden:
    1 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn weer terug van een prachtige vakantie.
    We hebben mooie dingen meegemaakt zoals een bezoek aan een weeshuis waar marriette ons voor had uitgenodigd. We hadden veel spullen mee waar zed enorm blij mee waren.
    De veschillende hotels waren prima, zoals papillon reef en southern palms.
    Geld Opnemen met maestrocart was niet mogelijk, wel in mombasa.
    Onze safari, geboekt bij Monica's heeft wel de nodige problemen gegeven. Zij had een safaribusje ergens anders gehuurd,waarvan later bleek dat radiocommunicatie niet mogelijk was. Wij hebben ook veel pech aan de auto gehad, wat ons menig uurtje stilstaan heeft opgeleverd. er moesten op een gegeven moment militairen komen om ons te beschermen in een gevaarlijk gebied totdat wij na 2,5 uur door een ander busje opgepikt werden. Wel spannend voor de kids!
    Toen wij bij Monicas kantoor terug waren bood zij wel haar excuses aan, maar had meer oog voor wat er op haar laptop te lezen was. Al met al wel veel dieren gezien en prachtige lodges. Ik zou niet weer 3 parke doen in 4 dagen, het was toch wel heel veel rijden over verschrikkelijke wegen, waardoor we twee games gemist hebben en twee keer lunch.
    Al met al washet een fantische reis, ook voor onze kinderen een prachtige herinnering.

2. BRUNOS

BRUNOS New Member

Lid geworden:
    13 okt 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Halllo,

Ik heb ook een safari geboekt bij Monica tijdens de kerstperiode. Zoals ik kan lezen heb je toch de nodige problemen gehad. Ik hoop dat ik mij toch niet ongerust moet maken. De hotels en de lodges waren toch allemaal goed geregeld en ook de afspraken met de gids. Ik kijk heel erg uit naar mijn vakantie.
    Ik heb op een ander forum gelezen dat Monica haar enig zoon overleden is.

groeten
    brunos

Deel Deze Pagina