tips voor goedkope vliegticket naar Kenia

Discussie in 'Kenia' gestart door Anja van Buyten, 12 feb 2011.

1. Anja van Buyten

Anja van Buyten New Member

Lid geworden:
    12 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Weet iemand hoe je een goedkoop ticket naar Kenia kan krijgen. Heb maar een budget van max 350 euro. Wil namelijk mijn vriend verrassen die al in Kenia zit ;)
    Heb gehoord o.a. via L'tur en andere, ben nu al weken aan het zoeken, maar helaas...
    Zit namelijk aan een periode verbonden van 26 maart t/m 3 april

Hoop dat iemand mij kan helpen

2. marriettevdvelde

marriettevdvelde New Member

Lid geworden:
    23 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet veel budget... Je kan het proberen bij http://travels.kilroyworld.nl/ Weet niet of je student bent, maar dan krijg je daar geloof ik ook nog korting. Vaak is het nog goedkoper om gewoon een vakantie met hotel enz. te boeken dan alleen een vliegticket voor 1 weekje.
    Ik heb ook weken gezocht en daar uiteindelijk het goedkoopste ticket gevonden. Ik vlieg vanaf Brussel ipv Amsterdam naar Mombasa, dat scheelde mij al 200 euro. Ik heb ook gekeken vanaf plaatsen in Duitsland, maar dat scheelde mij niets. Ikzelf ga van 30 april tot 26 oktober naar Kenia en was €667,25 kwijt voor een retourtje. Misschien is dit minder voor kortere reizen, dat weet ik niet...
    Succes in ieder geval!

3. wim fabrie

wim fabrie New Member

Lid geworden:
    31 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    26 maart is nog te ver weg.Als je wacht tot een week voor vertrek kun je voor weinig een ticket msa boeken bij Ltur mits die er zijn natuurlijk.Per dag gaat er dan nog ca 50 euro van af tot de woensdag.Soms zijn er tarieven van 99 euro retour.Ik ging zelf 3 weken geleden voor 250 euro.Je kunt ook kijken bij Ltur voor Arke tickets ca 450 euro.Succes

Deel Deze Pagina