Uitkijken voor alle vrouwen!!!

Discussie in 'Alanya' gestart door t.eissen, 6 sep 2010.

1. t.eissen

t.eissen New Member

Lid geworden:
    6 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

2 weken geleden ben ik met een vriendin naar Turkije geweest in Alanya.
    We hebben toen een boottocht geboekt via de straat (richting het centrum)
    We hebben toen een grote schrik gehad.

We hadden de boottocht en gingen stoppen bij een klein wit strandje. De bemanning zei dat we er heen konden gaan zwemmen en naar de rotsen toe. Ze wouden ons en de andere mensen de grotten laten zien.Er werden meedere mensen ingesmeerd met soort scrub spul en dat deze ze ook bij ons.
    Na 10 minuten waren wij(ik en mijn vriendin) alleen met de 2 bemanning(mannen). Dit hadden wij niet door omdat we zo bezig waren met de grotten bekijken.
    De 2 mannen (bemanning)hadden samen bedacht om iets te doen met ons! Dit werd aan mijn vriendin verteld. Zij was op dat moment niet bij mij en zij is snel weggaan naar de boot.Later op dat moment was ik dus alleen met die 2 mannen. Ik had niks in de gaten dat ze iets van plan waren. Toen ik voelde dat er iets niet pluis was, ben ik snel weggegaan.

Ik wil alle vrouwen er van bewust maken dat je niet met deze mannen mee moet gaan, ookal zeggen ze dat ze jou en de andere mensen de grotten willen laten zien!
    Wij zijn er goed vanaf gekomen maar de 2 heren hadden andere plannen met ons.

Later zijn we erachter gekomen dat ze dit bij elke boottocht doen. Ze proberen je te lokken en weet ik veel wat ze met je wil gaan doen!!!

Dus kijk A.U.B uit!!!

Deel Deze Pagina