vakantie in Playa America

Discussie in 'Tenerife' gestart door francois.erikse,@pandora.be, 17 sep 2008.

1. francois.erikse,@pandora.be

Lid geworden:
    3 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

in november ga ik voor 10 dagen naar deze plaats.Graag had ik van kenners vernomen waar ik het best kan eten,uitgaan en dergelijke.
    Dank bij voorbaat.
    Francisco

2. francois.erikse,@pandora.be

Lid geworden:
    3 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

ook betreft vervoer(luchthavenvervoer naar
    Playa America)kan iemand hier meer inlichtingen over geven.
    Dank bij voorbaat.
    Francisco

3. beunie

beunie New Member

Lid geworden:
    17 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Francisco,

Ik ben in mei naar Tenerife geweest (Adeje) niet ver van Playa de las Americas (ik hoop dat je dat bedoelde) Wij zijn op Teneriffa Sur geland met het vliegtuig vandaar uit is het maar 20 minuutjes met de taxi. Taxi kun je gewoon voor de luchthaven nemen. Tip: Gewoon een prijs afspreken met de chaffeur! Voor het uitgaansleven moet je beslist in Playa de las americas blijven!!! Oneill´s een supertent! echt de hele boulevard is leuk daar! Voor lekker eten moet je naar Adeje gaan vollop keuze uit verschillende betaalbare restaurants.

Groetjes Beune

4. francois.erikse,@pandora.be

Lid geworden:
    3 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Beunie,

bedankt voor de informatie,ik geloof dat ik je al eerder tegen gekomen heb op de site(reaktie bij Antwerpen).Het is niet dat ik tenerife niet ken,maar het is voor mezelf al een tijdje geleden dat ik er nog geweest ben.
    Pl.americas weet ik dat het er nog al vrij druk is(november?)maar vermits ik alleen op stap ben heb ik graag wel wat plezier.Zodus buiten zon(hopelijk)lekker eten en leuke bars,
    moet daar wel te vinden zijn.

Francisco

5. beunie

beunie New Member

Lid geworden:
    17 sep 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Francisco,

haha idd ja we hebben zijn elkaar al eerder tegengekomen in het forum, blijft een raar verhaal die gast.
    Het weer is altijd wel goed in Tenerife ik heb gehoord dat 80% van het jaar daar de zon wil schijnen. Het enige nadeel van Tenerife vind ik dat er veel Britten zitten. (niet storend) maar hierdoor kreeg ik niet echt het idee dat ik in Spanje op vakantie was.

Groetjes, Robbin

6. reinoud.tencate

reinoud.tencate New Member

Lid geworden:
    8 nov 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi Fransisco,

Het hangt er een beetje vanaf wat je zoekt: drukte, rust, strand, etc. Ik ben er een aantal keren geweest en heb alle delen van het eiland wel gezien. Het noorden is rustiger en heeft wat meer natuur., zuiden meer uitgaan, toeristisch, kroegen discotheken. De oostkant is goed voor wind/kitesurfen (El Medano). Daar heb ik trouwens een huis gehuurd via www.huishurentenerife.nl.

Succes en groeten, Pieter

7. paulienvo

paulienvo New Member

Lid geworden:
    10 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    In Tenerife is een auto huren niet erg duur. Plaatsen waar u een auto kunt huren zijn:

* Luchthaven Tenerife Zuid
    * Luchthaven Tenerife Noord + Santa Cruz Est, Maritima
    * Puerto Santiago Puerto Santiago,
    * Playa De Las Americas0
    * Del Duque Avda Bruselas
    * Puerto De La Cruz

Ook zijn er op veel plaatsen scooters en fietsen te huur.

In Tenerife rijden er ook bussen. De buslijnen zijn tussen de touristische plaatsen zoals:

* Costa Adeje
    * Playa de las Américas
    * Los Christianos
    * Playa de la Arena
    * Puerto de la Cruz en Santa Cruz.

De taxi's zijn relatief goedkoop. In elke taxi zit een meter, maar het is misschien makkelijker om een vaste prijs af te spreken.

Er vaart ook een ferry rond tussen de grote plaatsen. Voor prijzen en afstanden kunt u beter lokaal informeren.

Er zijn ook heel veel Nederlandse bars en discotheken aanwezig in Playa de las Americas. Maar ik kan je ook aanraden om de prachtige natuur te gaan bekijken!
    http://www.holidaycheck.nl/region-reisinformatie_Tenerife-rid_134.html

Veel plezier!
    Groetjes Paulien

8. Juba

Juba New Member

Lid geworden:
    10 apr 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    U kunt ook proberen <a href="http://tenerifeforum.org.es">Tenerife Forum</a> voor meer informatie

Deel Deze Pagina