Volgend jaar nog eens NYC !!

Discussie in 'New York' gestart door Jeff, 6 sep 2010.

1. Jeff

Jeff New Member

Lid geworden:
    6 sep 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van een 5 dagen NYC: geweldige stad maar lang niet alles wat we wilde kunnen bezoeken, dus volgend jaar nog maar eens terug.
    Top of the Rock was geweldig, maar ook Time Square, Bryant Park, rondvaart, 5th avenue, etc.
    In mei 2011 willen we onder andere de fatdavid eattour doen en over de High Line wandelen.... en nog veel meer !
    Hotel Doubletree Metropolitan was heel goed en centraal gelegen.

Als iemand ervaringen wil uitwisselen, laat maar weten.

2. pauline de haas

pauline de haas New Member

Lid geworden:
    3 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Jeff!
    Ik was in april 2010 in NY, net met die asvulkaan, dus moest ik twee weken blijven!! Wat erg.. mijn vraag aan jou, wat is de fatdavid eattour, ik wil zo graag terug naar NY en dit ken ik niet, en de high line? Had je dit hotel zelf geboekt? ben erg benieuwd en.. jaloers dat je in mei weer gaat!

3. Margreet Hagens

Margreet Hagens New Member

Lid geworden:
    15 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Jeff,

Mijn man en ik willen rond febr/maart 2012 ook die kant opgaan,hebben er nu al zin in,haha.

Deze zomer al het een en ander geboekt dusmoeten wachten tot 2012 om die kant op te gaan.

Als je nog tips hebt hoor ik het graag,want ik begrijp dat 5 dagen toch tekort is?

4. ben7

ben7 New Member

Lid geworden:
    18 aug 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een geweldige stad. Ik ga hier minstens 1x in de 2 jaar heen om bij te komen. Er is zo veel te beleven en de mensen zijn zo relaxt.

Het is allemaal wel duur maar als je op het juiste moment een vlucht boekt en een niet te dure reisverzekering neemt is het te overzien.

Deel Deze Pagina