Voor de goede orde

Discussie in 'Kenia' gestart door Sander, 30 jul 2010.

1. Sander

Sander Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    27 okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

Natuurlijk zijn wij blij dat het Kenia forum ook een beetje begint te lopen. Net als een paar andere locaties hoop ik dat hier dagelijks veel vragen en antwoorden geplaatst gaan worden welke gepaard gaan met leuke en soms ook minder leuke discussies. Echter ben ik wel van mening dat alles met respect naar elkaar moet verlopen. Bij deze een paar richtlijnen:
    - Ga elkaar niet opzettelijk zwart maken
    - Het promoten van eigen bedrijven is verboden, hiervoor kan je adverteren
    - Verhitte excursies mogen mits het binnen de perken blijft

Op deze manier hopen wij dat het forum lekker gaat lopen en er veel mensen gek zullen worden van het land, ik ben er een paar jaar geleden geweest en het is mij prima bevallen.

Wanneer deze bovenstaande regels niet zullen worden gehanteerd zullen we moeten ingrijpen. Een ban voor meerdere dagen is de eerste stap gevolgd door een levenslange ban. Wanneer blijkt dat steeds dezelfde personen problemen veroorzaken zullen we ook hier moeten ingrijpen. Wees niet bang, als je gewoon normale berichten plaatst zal je hier geen last van hebben.

Met vriendelijke groet,

Sander van Gils
    Reisforum.nl

2. gerard1808

gerard1808 New Member

Lid geworden:
    27 jul 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk ga je elkaar niet zwart maken op een forum. maar helaas gebeurt dat op alle reisforums, ik zit zelf ook vaak op het wintersportforum vlak voor onze wintersport vakantie en ook daar gebeurt dit. vaak zijn het altijd de zelfde mensen die elkaar zitten te zieken. vorig jaar onze vakantie naar Thailand ook het Thailand prikbord bezocht en ook daar werd een normale vraag vaak zo kwetsend beantwoord dat ik maar besloten heb dit forum niet meer te bezoeken.mensen laat elkaar toch in zijn of haar waarde, respect zou ik zeggen!!!!!!

3. Kenya

Kenya New Member

Lid geworden:
    18 dec 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij reden genoeg om annoniem op fora te schrijven... dan kan je schrijven wat je wilt zonder me persoonlijk aangevallen te voelen.

Dat je een andere naam gebruikt kan ik me best voorstellen, het gaat om de inhoud van wat je schrijft, en niet of je Jantje Pietje Harrie of Klaasje heet..

4. geabijk2005

geabijk2005 New Member

Lid geworden:
    7 okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    o ze mogen mijn naam gerust weten, en mail ook geen probleem mee.

Deel Deze Pagina