Weer Juli - Mombasa zuid + reisgids

Discussie in 'Kenia' gestart door Val, 14 jun 2011.

1. Val

Val New Member

Lid geworden:
    14 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,
    10 juli vertrek ik naar Kenia voor 2 weken. Ik kijk er enorm naar uit.
    Wat is het weer daar aan de kust? Ik zie veel tegenstrijdigheden op internet.
    Hebben jullie tips voor een reisgids?

Bedankt!

Groetjes,
    Valerie

2. Marri�tte

Marri�tte New Member

Lid geworden:
    26 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi valerie!
    ga je naar diani/ ukunda? ik woon nu 2 maanden in ukunda met mijn keniaanse vriend en blijf nog 4 maanden. ik doe o.a. vrijwilligerswerk op een school en in een weeshuis.
    op dit moment is het weer gewoon lekker, maar niet snikbenauwd zoals in december.het is hier nu winter he...af en toe valt er nog wat regen,we zitten aan het eind van het regenseizoen.ik verwacht dat dat 10juli wel over zal zijn.
    waarvoor zoek je een reisgids? wat wil je gaan doen? Wat zijn je plannen?
    ik ben benieuwd!

3. Val

Val New Member

Lid geworden:
    14 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Marriëtte
    Snikbenauwd hoeft het niet te zijn :) maar we voorzien wel enkele dagen platte rust aan het strand, dus hopelijk lukt dat wel. Ons hotel ligt aan Ganu beach.

Wel, voor de gids. We hebben zowieso al 5 dagen safari in het begin en dan hebben we 10 dagen "niets gepland". Dit hebben we gedaan omdat we wel denken dat je ter plaatse nog veel kan doen ipv dit allemaal op voorhand en waarschijnlijk duurder te reserveren.
    Bedankt voor jouw reactie!
    Groetjes!

4. harrie.

harrie. New Member

Lid geworden:
    27 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    mariette
    waarschijnlijk kebene centraal in diani
    ik heb een tijd in milinium in ukunda verbleven,welke omgeving zit jij
    kwaheri

5. Marri�tte

Marri�tte New Member

Lid geworden:
    26 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi harry harm,
    ik huur een huis achter millenium! Wat toevallig!
    En doe inderdaad vrijwilligerswerk bij Kebene en daarnaast bij de Rainbow4kids-school.

Hoi valerie,mijn vriend kent het strand niet... welke plaats en welk hotel verblijf je dan? je zit ten zuiden van mombasa toch? als je niet te ver weg zit en het leuk vind kunnen we wel afspreken dat ik je een keer het weeshuis en/ of de school laat zien. en tja excursies hier boeken is volgens mij toch altijd goedkoper. Kunnen we je evt. als je hier bent ook wel bij helpen zoeken, al word jij zelf waarschijnlijk ook wel snel gevonden... zoals velen op dit forum kent mijn vriend iemand die zo‘n excursie-bureautje heeft...
    houdt er rekening mee dat het in juli wel lekkere temperatuur is, maar weinig zon, veel bewolking (dat brengt de temperatuur zo lekker omlaag)...ik hoop dat je niet al te teleurgesteld bent...
    ga je alleen of reis je met iemand? je mag me evt ook mailen als je dat wil: marriettevdvelde hotmail com

6. harrie.

harrie. New Member

Lid geworden:
    27 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo marriette
    ja erg toevallig,in de buurt van
    milennium hotel en mijn "dochter"
    zit even verder op de makaele academy school.
    ook rainbow school ken ik ik heb mama rainbow
    gesproken vlak voor de opening van haar school ken de buurt daar vlak achter posta
    doe de groeten aan de kleine vrouw in het groente fruit stalletje bij posta diani
    kwaheri

valerie ging naar galu beach dus grote kans dat ze naar sintido neptune gaat
    kwaheri

Deel Deze Pagina